Ideja za izlet: Rifnik

Do arheološkega najdišča mimo ruševin gradu.

Pot do arheološkega najdišča Rifnik vas vodi mimo ruševin srednjeveškega gradu Rifnik. Le-te vas osupnejo s svojo lego in mogočnostjo.

Na vrhu najdišča Rifnik se lahko prepustite domišljijskemu popotovanju v daljno preteklost in seveda razgledom na Šentjur, Zgornje sotelsko gričevje, Boč, Donačko goro ter Velenjsko in Konjiško hribovje. Ob lepem vremenu se vidijo tudi vzhodni vrhovi Kamniško-Savinjskih Alp.

Zahtevnost in oprema

Gre za lahko označeno pot, za katero potrebujete običajno pohodniško opremo. Izlet je primeren za otroke, stare od 3 do 4 leta. Pri morebitnem ogledu grajskih razvalin morate paziti na otroke zaradi visokega in nezavarovanega obzidja na izpostavljeni in strmi legi ter morebitnega padajočega kamenja.

Višina in čas

Višina: 568 m.
Višina izhodišča: 273 m,
Višinska razlika: 295 m.
Časi: Izhodišče - arheološko najdišče Rifnik: 60 minut.

Kako do izhodišča

Avtocesto Ljubljana-Maribor zapustite na izvozu Dramlje in nadaljujete proti Šentjurju. V Šentjurju se peljete skozi naselje in pri tretjem semaforju v večjem križišču nadaljujete naravnost. Greste skozi železniški podvoz in preko Voglajne.

Na križišču s prednostno cesto zavijete levo in nadaljujete naravnost.  V naselju Podgorje parkirate na levi strani ceste na manjšem makadamskem parkirišču nasproti velikega industrijskega objekta z vulkanizerstvom.

Vzpon

Od izhodišča greste naprej po cesti, po kateri ste se pripeljali, in se povzpnete po strmih stopnicah. Nad stopnicami vas pešpot pripelje do asfaltne ceste, ki se je držite do gasilskega hidranta na robu gozda, kmalu za križiščem s kužnim znamenjem. Tu zavijete levo v gozd. Ko se vaša pešpot razcepi, nadaljujete levo navzdol preko potočka.

Ko pot že zavija iz gozda, greste desno navzgor. Pot vas hitro pripelje do razvalin gradu Rifnik. Tu nadaljujete desno mimo domačije pod njimi. S hojo nadaljujete po asfaltni cesti, kjer na prvem razcepu poti zavijete levo na gozdno cesto. Le-ta kmalu preide v gozdno pešpot, ki vas pripelje do arheološkega najdišča Rifnik.

očistimo gore, pohodništvo, aktivno življenje, prosti čas, zdravje