Ideja za izlet: Mala planina na Veliki planini

Naš cilj se nahaja na razglednem pomolu vrh prepadne stene.

Mala planina je eden izmed predelov, ki sestavljajo Veliko planino, našo največjo gorsko pašno planino. Če se povzpnete na zaobljeno travnato vzpetino za Domžalskim domom, se bo pred vami odprl osupljiv pogled na vzhodni del glavnega grebena Kamniško-Savinjskih Alp.

Zahtevnost in oprema

To je lahka označena pot. Izlet do Domžalskega doma na Mali planini je primeren tudi za otroke, stare od 2 do 3 leta, saj večinoma hodite po zložni in razgledni makadamski cesti. Zaradi dolžine poti jim po potrebi pomagate z nošenjem.

Višina in čas

Višina: 1534 m.

Višina izhodišča: 1400 m.

Višinska razlika: 134 m.

Časi: Izhodišče - Domžalski dom na Mali planini: 1 ura 30 minut.

Kako do izhodišča

Zapeljete se v Kamnik in z vožnjo nadaljujete proti Gornjemu Gradu. Nekaj 100 metrov pred prelazom Črnivec zavijete levo proti Volovjeku. Na prelazu Kranjski Rak zavijete levo na široko makadamsko cesto. Držite se je vse do razpotja na Rakovih ravneh, kjer zavijete desno. Zapeljete se do velikega parkirišča Za ušivcem in parkirate.

Vzpon

Stopite na neoznačeno stezo na začetku parkirišča poleg lesenih smerokazov, ki vas vodi v gozd. V nekaj minutah se povzpnete do makadamske ceste, kjer nadaljujete levo. Te ceste se držite kar nekaj časa. Vodi vas mimo prvih lesenih smerokazov, kjer nadaljujete naravnost. Pot postane razgledna proti vzhodu, najbolj pa izstopajo sosednji Veliki Rogatec, Lepenatka in Kašna planina.

Nadaljujete naravnost mimo Stolniškega stana ter nato mimo Gojniškega stana, kjer na razpotju nadaljujete desno v smeri Domžalskega doma in Male planine. Nato pridete do razpotja na Malem stanu, kjer ponovno nadaljujete desno. Po krajšem vzponu vas pot vodi mimo Jaršega doma. Hitro zatem se makadamska cesta položi in kmalu pred sabo zagledate Domžalski dom na Mali planini, do katerega imate le še dobri dve minuti hoje.

očistimo gore, pohodništvo, aktivno življenje, prosti čas, zdravje