Kaj se dogaja z mojo prijavo škode?

Z aplikacijo i.triglav enostavnejša prijava in spremljanje škodnih in asistenčnih primerov.

Če se vam v prihodnje pripeti nesreča doma ali na cesti, boste ob sebi želeli imeti svoj pametni telefon. Omogočil vam bo, da boste nastalo škodo enostavno prijavili in spremljali, kaj se z njo dogaja. Pojasnjujemo, kako si namestiti in uporabljati mobilno aplikacijo i.triglav.

Do mobilne zavarovalnice kjerkoli in kadarkoli

Ob škodnem dogodku doma ali v prometu si želite čim prej iz nastale neprijetne situacije. Zato smo posodobili mobilno aplikacijo i.triglav, ki vam omogoča, da hitro in enostavno prijavite nastalo škodo oziroma potrebo po asistenci.

 

 

Prednost mobilne aplikacije i.triglav je tudi ta, da lahko ves čas spremljate, kaj se z vašo prijavo škode ali asistenčnega primera dogaja.

 

Uporaba aplikacije je brezplačna. Po ceniku operaterja se uporabniku aplikacije zaračuna le prenos podatkov.

 

Če škodo prijavljate v digitalni poslovalnici ali v mobilni aplikaciji i.triglav, boste čas postopka prijave še bolj poenostavili in skrajšali, saj vam ne bo treba ročno vnašati svojih podatkov. Ti se bodo sami prenesli iz zavarovalnih polic z vašega i.triglav računa. Obenem se vam ne bo treba identificirati ob naročilu asistence.

 

Že uporabljate digitalno poslovalnico i.triglav? Omogoča vam pregled nad vsemi sklenjenimi zavarovanji, prijavo škode, spremljanje škodnega primera in še mnogo več. Poleg tega pa vam lahko prinese še popust. Registrirajte se tukaj.

 

Kako se prijavite?

V aplikacijo se prijavite z uporabniškim imenom in geslom, ki ga imate za uporabo digitalne poslovalnice i.triglav, kjer ste že dodali vsaj eno zavarovalno polico.

 

Za registracijo v i.triglav potrebujete elektronski naslov, na katerega boste prejeli elektronsko pošto s povezavo za potrditev registracije, enega izmed računov družbenih omrežij Facebook in/ali Google ter/ali AppleID, lahko pa registracijo opravite z vpisom prek storitev Rekono ali SI-PASS prijave.

 

Vaš elektronski naslov je uporabniško ime za prijavo v spletno poslovalnico i.triglav.

 

Naročilo asistence z aplikacijo i.triglav

Asistenco lahko potrebujete, ko na primer natočite napačno gorivo, se vam pripeti nesreča doma ali v tujini. Z aplikacijo lahko za pomoč enostavno naročite asistenco:

 

  1. Zaženite aplikacijo i.triglav.
  2. Izberite zavarovalno vrsto za naročilo asistence (Dom, Vozilo, Kolo ali Potovanje v tujini).
  3. Preverite svojo telefonsko številko oziroma jo po potrebi spremenite.
  4. Izberite zavarovalno polico, za katero želite naročiti asistenco.
  5. Na zemljevidu označite vašo lokacijo, na kateri potrebujete pomoč.
  6. Izberite vzrok oz. razlog naročila asistence.
  7. Priložite lahko tudi fotografije, iz katerih je razvidna nastala situacija za hitrejšo obravnavo primera.
  8. Zaključite naročilo asistenčnega primera.

 

Kdaj lahko pričakujem obravnavo mojega asistenčnega primera?

Prijava asistenčnega primera bo obravnavana v najkrajšem možnem času. Obvestila o statusu primera boste prav tako prejeli v aplikaciji. Ves čas lahko spremljate, kaj se dogaja z vašim asistenčnim primerom v rubriki »Vaši asistenčni primeri«.

 

Ko se zgodi nesreča, je vprašanj in dilem ogromno. Odgovore imate lahko na dosegu roke. Naročite svoj brezplačen izvod Voznikovega vodnika ob prometni nesreči.

 

Prijava škodnega primera

Če se zaletite, povzročite prometno nesrečo, poškodujete vozilo… lahko z aplikacijo enostavno prijavite nastali škodni primer:

 

  1. Zaženite mobilno aplikacijo i.triglav
  2. Izberite polico za prijavo škode
  3. Vnesite podatke o tem, kdaj in kje je nastala škoda.
  4. Opišite, kaj se je zgodilo.
  5. Priložite fotografije škode, iz katerih bodo razvidne nastale poškodbe.
  6. Preverite povzetek svoje prijave škode in jo oddajte.
  7. Prejeli boste obvestilo o sprejeti prijavi, v najkrajšem možnem času vas bo poklical operater.
  8. Ob zaključku vaše prijave lahko s kratko anketo podate svoje mnenje o kakovosti izvedene storitve. To nam omogoča, da prejmemo pomembne povratne informacije, ki nam bodo pomagale, da aplikacijo ustrezno nadgrajujemo. Izpolnjevanje ankete ni obvezno.

 

V rubriki »Podrobnosti polic« si bodo statusi sledili takole:

 

  • V reševanju: prijava je bila poslana v sistem zavarovalnice in zaposleni v zavarovalnici vašo prijavo obravnavajo.
  • Zavrnjen: zaposleni v zavarovalnici so vašo prijavo zavrnili.
  • Zaključen: zaposleni so prijavo potrdili, postopek prijave v aplikaciji je zaključen. Prijava gre naprej v obravnavo.

 

Mobilna aplikacija i.triglav je na voljo brezplačno za pametne telefone z operacijskim sistemom Android ali iOS in vgrajenim GPS-sistemom.

 

Če bi imeli težave z uporabo aplikacije ali z njenim delovanjem, se lahko vedno obrnete na brezplačno telefonsko številko 080 555 555 ali na elektronski naslov info@triglav.si.

 

Prenos aplikacije za Android: Prenos aplikacije za iOS:
   

 

prijava škode, škodni primer, mobilni telefon, avtomobilska asistenca, domska asistenca, avtomobilsko zavarovanje, turistično zavarovanje
Ne zamudite ničesar!

Izbor najnovejših zgodb in nasvetov za brezskrben vsakdan enkrat na mesec v vašem e-nabiralniku.